Joulupuuhailua, Osa 2

Tällä kertaa kerron ihan yleisesti, mitä koristeita olen laittanut meille kotiin.

Olen meidän perheen jouluihminen ja meillähän aloitetaan jo lokakuussa syömällä joulutorttuja, juomalla glögiä ja laulamalla joululauluja. Marraskuussa olen laittanut jouluvaloja ikkunoihin koristeeksi.



Sitten tulee omasta mielestäni paras osa, mitä ei olla koskaan omistettu meidän kotona ja se on joulukuusi. Kun muutin pois vanhempieni luota vuonna 2009, sen jälkeen miulla eikä vieläkään mieheni kanssa ollut minkäänlaista joulukuusta. Yksi syy siihen oli, kun ei oikein ollut tilaa pitää sisällä. Ja toinen syy, miksi tähän mennessä ei ole ollut joulukuusta, koska miehelläni on paljon allergioita ja ei olla koskaan uskallettu ostaa oikeata kuusta. Muovikuusi olisi ollut silloin vaihtoehtona, mutta tätä asiaa vastustin hyvin pitkään monta vuotta ja tänä vuonna olen vasta alkanut tälle asialle lämpenemään. Viime viikolla löydettiin Prismasta niin aidon näköisen joulukuusen, että jopa miekii olin intopinkeenä, että tämähän ostetaan meille! Samalla reissulla ostettiin joulukuuseen erilaisia koristeita.

Ensiksi kasattiin mieheni kanssa joulukuusi ja sen jälkeen koristelin poikani kanssa joulukuusen.



Oma poikani oli kanssa hyvin innoissaan koristelemassa joulukuusta ja näyttäisi siltä, että on perinyt äitinsä jalanjälkiä. :)

Nyt tällä kertaa ei mitenkään liittynyt askarteluihin, mutta jos/kun ensi vuonna kehittelisin meidän joulukuuseen meidän näköisiä koristeita :)

Onko teidän kotona joulukuusta tai muuta erilaisia koristeita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tytölle rippikortti

Viikko sitten kävin äitini ja poikani kanssa äidin serkun tytön rippijuhlissa Helsingissä saakka. Äitini pyysi minun tekemään tytölle rippi...